The $20 Million Dollar Deal with Jeffree Star

Comentarios

  1. Might be Connor but probably not

    Might be Connor but probably notHace 2 horas

    Wow I’m excited to spend my life savings on this collection!!! ❤️🤠

  2. amelia h

    amelia hHace 2 horas

    I NEED THOSE LIQUID LIPSTICKS RIGHT NOW !!!😫

  3. Mckenzie Guthrie

    Mckenzie GuthrieHace 2 horas

    Literally everything is gonna be sold out within hours ✅

  4. i love Brandon Roger i eat taco

    i love Brandon Roger i eat tacoHace 2 horas

    🐷🐷🐷🐷

  5. Lauren Michaels

    Lauren MichaelsHace 2 horas

    So on point. I love how Jeffree is involved in every aspect of his business. The fact that he has given Shane this opportunity is amazing. From going to knowing nothing in the industry to having such huge presence is astounding. I always believe in paying it forward and I think that would be a great name for a new shade~wink xxoo

  6. Nick Anthony

    Nick AnthonyHace 2 horas

    I THINK I HAVE THE FUNNIEST VIDEOS ON MY CHANNEL, BUT YALL BE THE JUDGE!

  7. xoTrentonn

    xoTrentonnHace 2 horas

    Omg, shane should make a different channel with him just testing out makeup and showing his brand.. and keep this channel for series.. also, everyone is waiting for that netflix collaboration..💀💀😂

  8. Katsuki Bakugo

    Katsuki BakugoHace 2 horas

    IS IT REALLY COMING OUT NOVEMBER 1st?!?!!!

  9. SunshineQueen Spenc

    SunshineQueen SpencHace 2 horas

    Im so inspired!!! U both have touched my heart this will be my FIRST PALETTE PURCHASE WITH MAKEUP!

  10. Leena J

    Leena JHace 2 horas

    I love the intro ,picked the perf song

  11. Véronica Serto

    Véronica SertoHace 2 horas

    Don't worry, your pallet will be sold in 15 minutes !! :)

  12. Danny Daniel

    Danny DanielHace 2 horas

    I was crying when Shane go to see the old house hmmm so much memories

  13. Madeline Dunlop

    Madeline DunlopHace 2 horas

    the swatching section of the video sounds like porn with all the moaning and “wowing”

  14. Lia Sim

    Lia SimHace 2 horas

    please restock merch soon 😭😭

  15. xxxly x

    xxxly xHace 2 horas

    Jefree and shane around 35:40 remind me of my friend and me sending sublimital messages during class

  16. maureen wood

    maureen woodHace 2 horas

    why do i read SD "scooby doo" instead of "shane dawson"

  17. Katherine N.

    Katherine N.Hace 2 horas

    Clock the house

  18. Eilish Adams

    Eilish AdamsHace 2 horas

    50:48 that was so cute lol

  19. Steph's Beauty05

    Steph's Beauty05Hace 2 horas

    Biggest launch to date 🙌🏼🙌🏼🙌🏼

  20. Bryce Christensen

    Bryce ChristensenHace 2 horas

    Fuck with Jeffree see where it gets you...

  21. cuz vs cousin

    cuz vs cousinHace 2 horas

    " the inshane pallet "

  22. MeganS

    MeganSHace 2 horas

    Wait , beauty bay won’t be selling it ? Does JS cosmetics or morphs ship to Ireland ??

  23. Sara Barbosa

    Sara BarbosaHace 2 horas

    Beatuy Bay announced they are getting the palette so that means that something happened with morphe exclusivity! Happy either way! 🐷

  24. Casey Leigh

    Casey LeighHace 2 horas

    Ugh I can’t wait for November 1st! So proud of you Shane! And so happy that Jeffree has taken you under his wing and has shown you the ropes! I can’t imagine a better pair! I’m truly loving the series and has me so wanting to ask so many more questions on the business side! Can’t wait for the launch and a pre-congratulations is definitely in order!! ❤️

  25. Lily Andolsek

    Lily AndolsekHace 2 horas

    I watched this last night before I went to bed and I ended up dreaming about you and that we were hanging out. Now I'm sad because it's all I can think about and I know u wont ever be friends with someone like me 😭🥺

  26. Charlotte Dreemurr

    Charlotte DreemurrHace 2 horas

    I love that unnamed green shade

  27. Maggie Mae

    Maggie MaeHace 2 horas

    Does anyone else feel like it’s just a series long commercial for their collection? Not that I’m complaining...

  28. brittanynotbritney

    brittanynotbritneyHace 2 horas

    I need that mini palette in my life, omgggg 🤤

  29. Amber Redick

    Amber RedickHace 2 horas

    #1 on trending my heart❤️😍 so proud of you shane I remember watching you when i was in the 7th grade! Lol Now im a mother in college So proud of you Proud of you both!

  30. Natasha Cornu-Jbanez

    Natasha Cornu-JbanezHace 2 horas

    So I’m this episode... March is coming to a close. You know what that means... COACHELLAAAAAA🐸☕️

  31. light as a Feather

    light as a FeatherHace 2 horas

    I don’t even wear eyeshadow but when Shane Dawson drops a palette You buy that shit.

  32. Bianca Uriarte

    Bianca UriarteHace 2 horas

    I love Shane and Jeffree’s friendship ❤️❤️

  33. abc def

    abc defHace 2 horas

    So damn proud of him. Take my money!

  34. Going Ghost

    Going GhostHace 2 horas

    Not gonna lie. I saw the logos at 1:48 and thought of Scooby doo

  35. Puglife Forever

    Puglife ForeverHace 2 horas

    This is how many people are going to buy Shane’s palette 🎨 👇👇👇👇👇

  36. Khin Caballero

    Khin CaballeroHace 2 horas

    Shane's exclusive should have a Shanecon. Woot woot

  37. Immy Sleaman

    Immy SleamanHace 2 horas

    Omfg Johnny’s song 😍😍

  38. Kelly Kennedy

    Kelly KennedyHace 2 horas

    What if Morgan took their old house? Or Garrett? Or even Andrew omg, they could all live together

  39. Oliwia Kalinowska

    Oliwia KalinowskaHace 2 horas

    Any other non American fans that wish shane sells outside of America? I doubt it's just me

  40. Alynne Hayz

    Alynne HayzHace 2 horas

    YAAASSS!

  41. elson de Saantana

    elson de SaantanaHace 2 horas

    turns home boy

  42. Cosmetics & Comedy

    Cosmetics & ComedyHace 2 horas

    Is anyone going to comment on the brilliant editing apart from me? You know how tedious those splits and joins are? Masterpiece. Bravo 👏👏👏

  43. Carina Alyna

    Carina AlynaHace 2 horas

    When you love Shane and Jeffree so you think you are watching the video shortly after it's released, only to realise you are a fake fan because it's already on 6.9 million views

  44. Georgia P.

    Georgia P.Hace 2 horas

    Jeffree’s little spazz moment from 15:58-16:20 is giving me life 🤣🤣 “WHAT THE F*CK DO I DO, NATE?!”

  45. Julia Otoole

    Julia OtooleHace 2 horas

    November 1st is my birthday! Hi how are ya?

  46. Emily French

    Emily FrenchHace 2 horas

    Drew and Garrett 😭

  47. The Pug Channel

    The Pug ChannelHace 2 horas

    This is how many people are gonna buy Shane's new pallete? 👇

  48. Amanda Melvin

    Amanda MelvinHace 2 horas

    I think Shane honestly actually knows how much he's going to sell & this series just added to it... Smart guy!

  49. Billy Karlsson

    Billy KarlssonHace 2 horas

    Only me who kinda got dissapointed when they wanted to away the metallic green

  50. Nancy Rivas

    Nancy RivasHace 2 horas

    November first is the "day of the dead" in Latin America. 🥰👨‍❤️‍👨💀⚰💄 i will be online or maybe at the store waiting for the backpack some hoodies and to place Andrew on my lips. 🙋‍♀️🤸‍♀️💋💯

  51. Fiona Mulls

    Fiona MullsHace 2 horas

    no one: absolutely no one: jeffree: clock the house💁🏼‍♀️

  52. Michael Rakowitz

    Michael RakowitzHace 2 horas

    That new green lookin shade should be called invasion or apocalyptic!

  53. cuz vs cousin

    cuz vs cousinHace 2 horas

    the name of his palet should be called inshane

  54. Samantha James

    Samantha JamesHace 2 horas

    “Where’d this shade go? Who stole it?!” That was the funniest part of this video

  55. Paula Domene

    Paula DomeneHace 2 horas

    I swear since episode 1 I have x amount of money saved just for his palettes and lipsticks. I’m so excited I absolutely can’t wait!!!

  56. Aash Vlogs

    Aash VlogsHace 2 horas

    I CANT WAIT TO ORDER THE PALLETTE ALREADY

  57. madzthehuman

    madzthehumanHace 2 horas

    Excuse me I wasn’t able to get a piggy hoodie cause of you hoes please let me grab the pallet XD

  58. alyssa geline

    alyssa gelineHace 2 horas

    shane : nobody’s gonna buy my palette omg *MAKEUP ARTISTS ARTISTS ARE QUAKING*

  59. Bryce Christensen

    Bryce ChristensenHace 2 horas

    The tiny amount of dislikes are the James Charles fans

  60. Red Profile

    Red ProfileHace 2 horas

    19:04 i died... 😂 💀